Erre is tudunk megoldást kínálni. Külön felszereléssel, az általatok kiválasztott zeneszámokat az anyakönyvvezetővel együttműködve a kívánt sorrendben játszuk le, biztosítva a folyamatos zenei aláfestést. A szolgáltatás tartalmazza a technikusi feladatokat, s a teljes eszközkezelést.

Eszköz hátterünk (1 db Sennheiser SKM 500 G3 mikrofon és állvány, 2 db Invotone AS12 300 Watt teljesítményű aktív hangfal, Soundcraft keverőpult, tartalék AKG mini pro mikrofon a további hozzászólók számára).

A hangosítás helyén mindössze egy asztalra, és áramforrásra van szükségünk, valamint az általatok választott zenék előzetes megküldésére.

A szolgáltatásnak külön díja van.

Igen, ez esetben trombita –  szaxofon – harmonika – nagydob – pergő felállásban.

A kikérő és a menetzene költségét elsősorban nem a megtett távolság határozza meg, hanem az időráfordítás. Ez esetben a teljes készültségnek (bepakolás és beállás) már a kikérő előtt meg kell történnie, ami 2 – 4 óra plusz munkaórát is jelenthet a zenekar számára (5 fő). Mindezért tehát külön díjat számolunk fel akkor is, ha a kikérő és a kíséret pl. egy szálloda területére koncentrálódik.

Műsorunkban a mai divatos és populáris számok mellett a retro korszak nagy klasszikusai, pop-, rock- slágerek, reggae és ska zenék, ismert operett dalbetétek, valamint a Muzsika TV mulatós-lakodalmas slágerei is megtalálhatók. Több száz dalt tartalmazó kínálatunkat részletesen olvashatjátok a Rólunk\Repertoár menüpont alatt.

A zene stílusát és a számokat az est folyamán igyekszünk a vendégek igényeihez igazítani, így nincs két egyforma buli. Hol a mulatós, hol a retro játsza a főszerepet attól függően mi indítja be a táncos lábakat.

Nem feltétlenlenül. Ez szintén attól függ, hogy a közönség milyen zenére fogékony. Tapasztalatunk azt mutatja, hogy a hazai slágerekre (ill. a külföldi dalok magyar adaptációira) nagyobb az igény.

Természetesen, ha ismerjük a számot szívesen teljesítünk kívánságokat. Így a bulit Ti is alakíthatjátok! De kérlek vegyétek figyelembe, hogy a zenekar nem wurlitzer. A repertoárunkat új számokkal szívesen bővítjük, de ilyen igény esetén legalább 1 hónappal az esemény előtt jelezzétek felénk, hogy a dalból hiba nélkül felkészülhessünk.

Őszintén mondhatjuk, hogy a lehető legkevesebbet és erről a Rólunk írták menüpontban is megbizonyosodhattok. Persze mint minden embernek fiziológiai szükségleteink nekünk is vannak, de igyekszünk ezt az esküvő egyéb programjaihoz igazítani (pl.: vacsora, tortabehozatal, éjféli vacsora, vagy a vőfély műsora). Így a hangulat rajtunk nem fog múlni.

Ez esetben az étkezésé a főszerep, melyet a vőfély műsora egészíthet ki. Tekintve, hogy a tánc háttérbe szorul az élőzenét a vacsorához illő halk szünetzenével váltjuk fel.

Néhány percnyi szünetzenéről a torta és az éjféli vacsora elfogyasztása alatt is gondoskodunk.

Természetesen igen, igyekszünk mindig a megfelelő stílusú és hangulatú zenéről gondoskodni.

A hang- és fénytechnikai eszközök elhelyezésének fizikai korlátai vannak. Minimálisan 10-12 m2 (azaz 4×2,5 – 4×3 méternek megfelelő) színpadra vagy egyéb szabad helyre van ahhoz szükség, hogy a beállást biztosítani tudjuk. Ha a tér ennél kisebb természetesen akkor is találunk megoldást, de az a tánctér csökkenését eredményezheti.

Az eszközök megszólaltatásához 5-10 méteren belül – az érintésvédelmi szabályoknak megfelelő – stabil 230V – 16A / 400V – 3x16A elektromos hálózat rendelkezésre állása is szükséges.

Szabadtéri rendezvény esetén a megfelelő méretű és minőségű színpadfedés szintén elengedhetetlen feltétel, mivel egy hirtelen jött zivatar több milliós nagyságrendű kárt okozhat a felszerelésben. Az időjárási körülményeknek nem megfelelő színpadfedés miatt bekövetkezett káresemény ez esetben a Megrendelőt terheli.

A technika összeállításához és bontáshoz a rendezvény előtt és után általában 1,5 – 2 óra szükséges. Szeretünk időben megérkezni a helyszínre, mert a technika ördöge nem várt meglepetéseket is okozhat. Ha az esküvőn például 13.00-kor kikérőt terveztek ez azt jelenti, hogy az esküvői helyszínen 11.00 óra körül megkezdjük a bepakolást és beállást.

Nem, mert valamennyien elkötelezettek vagyunk az élőzene irányába, és egyik tagunkat sem szeretnénk géppel helyettesíteni. Ugyanakkor ha 2-3 tagú zenekart kerestek szívesen ajánlunk nektek a kollégák közül.

Dombóvár közeli rendezvény helyszín esetén az utazást és a technikai feladatokat egyaránt magunk oldjuk meg, így nem kell extra személyzettel számolnotok. 100 km-nél nagyobb távolság esetén azonban egy-egy sofőr kísér minket. Ha a helyiségben van olyan rész, ahol számukra is akad egy-egy szék köszönettel fogadjuk, hisz így nem kell az egész éjszakát a kocsiban tölteniük.

Szeretünk mindenre minőségben felkészülni, ezért ha zenét szeretnétek lejátszani, vagy akár egy vendég köszöntőjéhez van szükség hordozható mikrofonra, vagy épp az általatok választott videós szolgáltató szeretne a zenekari keverőhöz csatlakozni a hangrögzítés miatt kérjük, szóljatok előre, hogy a szükséges technikai eszközöket előkészíthessük.

Természetesen igen, de kérjük, valamennyi számot küldjétek meg előre minimum a rendezvényt megelőző 5 nappal. Így van lehetőségünk saját eszközeinkre letölteni és meghallgatni a számokat, majd az eseményen lejátszani azt. A helyszínen pendrive, valamint CD vagy DVD lejátszására nincs lehetőség.

Amennyiben barátról, vagy családtagotokról van szó természetesen megoldjuk, hogy kellő hangerővel hallathassa a hangját. Hivatásos vőfély esetén – aki számára ugyanolyan munkaeszköz a mikrofon mint nekünk – kérjük hozza magával felszerelését, aminek biztosítunk szabad csatornát a keverőpultban. (A hangzás minőségéért ez esetben felelősséget nem tudunk vállalni).

Az általatok megadott szempontok/szolgáltatás igények alapján elkészített ajánlatunk 2 hétig érvényes, amennyiben a megadott időperióduson belül visszajelzést nem kapunk úgy a foglalási opciót töröljük.

Az ár tartalmazza a választott szolgáltatási csomagnak megfelelően a kikérő, a hangosítás, vagy épp a lagzi élőzenés díját, valamint az utazási költséget.

(Ez mindent egybe vetve 6-8 óra élő zenét, 2-4 óra rendelkezésre állást, 3-4 óra pakolást és távolság függvényében 1 – 3 óra utazást jelent. Kikérővel egybekötött rendezvény esetén a teljes időráfordítás gyakorta eléri a 24 órát, azaz 5 ember számára a 3 munkanapot).

Mint minden szolgáltatásnak, esetünkben is van kezdő és végidőpontja. Természetesen mindegyiket Ti határozzátok meg, de hajnali 03.00 óra után a szolgáltatás extra díj köteles. Több tíz éves tapasztalat alapján bátran kijelenthetjük, hogy a buli a tetőfokát legkésőbb 01.00 óráig eléri. Nem véletlen, hogy ilyenkor távoznak a legtöbbször a fotós, videós ill. vőfély kollegák is a helyszínről. Hajnal kettő után pedig már csak a legkitartóbbak bírják a tempót.

Amennyiben bizalmat szavaztok nekünk az ajánlat alapján megrendelőlapot töltünk ki, melyben valamennyi igényeteket rögzítjük. A foglalás az aláírást és a foglaló átutalását követően válik véglegessé.

Partnereink menüpontban gyűjtöttük össze azon szolgáltatókat, kikkel félszavakból is megértjük már egymást és bátran ajánljuk őket.

Fel